Бунтът на любовта: Мълчанието

Posted on Updated on


Аз съм Ева, Ана, Мария…. Имам много имена. Но зад всички тях, аз съм само ЖЕНА


*Аз съм жена, от политика не разбирам, но чувствам че всичко е само спектакъл икогато завесата се спусне, съм била не публика а главния клоун…*

*Аз съм наивна. Когато двама се борят за доверието ми, зучат толкова убедително, че от хляба ми могат да направят два и дори три…Сигурно има някъква технология щом твърдят. Но никой човек не е по-голям от хляба и никоя технология не е по-велика от Бог. Дори Исус за да нахрани гладните е имал нужда и от две риби*

*Аз от фокуси не разбирам. Лесно е да извадят от джоба ми монета, която не е била там. И същата монета да извадят от джобовете и на другите хора. Но някък си, колкото и да е правдоподобен номера, зная че монетата е една и няма да стине за никого.*

* Аз не внимамах в час по история. Изплъзваха ми се факти и дати. Но видях как социализма се спука над мен като голям пъстър сапунен балон. После и с демокрацията се случи същото. Същото се случи и с каквото и да е там след нея…. Аз обичам сапунени мехури, но когато накрая съм сапунисана и мокра вече не ми е забавно.*

Аз съм Ева, Ана, Мария… И от днес ще замълча.

В най- говорещото си мълчание.

Вашият коментар

