Сила и слабост

Posted on Updated on



Станах толкова силна, че можех да си позволя да заплача, но бях забравила как се плаче. Вече бях силна и можех да си позволя да закрещя, но устните ми мълчаха неми. Можех и вече дори да избягам, но нозете ми бяха вкаменени. Толкова силна бях станала, че се бях превърнала в скала.
И понеже бях силна дори можех да моля.
Помолих дъжда за сълзите му. Помолих гръмотевицата за крясък. Помолих вятъра да избяга до чужди земи …
Ето, бях толкова силна, че владеех стихиите, но себе си вече не можех. Не можех да се разплача.
Станах толкова силна, че не можех да проявя слабост.
Как да бъде слаба една скала?
Мина един скитник и каза: Просто си спомни, че си жена….

Й. Богомилова

One thought on “Сила и слабост

    labulgara said:
    19/02/2010 в 16:08

    haresva mi.. 🙂

Вашият коментар

