Дневникът на Ева

Posted on Updated on


Дневникът на Ева

дневникът на Ева

Почти всяка жена има дневник, в който споделя своите вълнения – радости и тревоги. Знаете ли, че дори първата жена е имала дневник? Тя не се е нуждаела от такъв, докато не посегнала към забранения плод. С откъсването му я връхлитнали безброй емоции с които не знаела как да се справи, затова започнала да споделя със своя дневник

Скъпи дневнико,
Съвсем, се обърках. Още вчера сутринта бях сигурна в утрешния ден, а сега не знам на кого или в какво да вярвам.Бог никога не ми е давал повод да се съмнявам в Неговата любов.Аз имах хиляда причини да вярвам, че Той е добър. Никога до сега не съм се замисляла, казва ли Той истината. Доверявах Му се. Вярвах в Неговите думи.
Сега вече Той не е същият Бог , Който се разхождаше с нас в Градината, разговаряше и пееше с нас всяка сутрин. Ако Той наистина е така добър ,защо тогава не предотврати нашия разговор със змея или не ми попречи да ям от плода? Защо Той създаде този плод така желан? И въобще, защо посади това дърво в Градината? И защо за Него бе така важно, ние да не ядем от него?

Още листи от Дневникът на Ева

Вашият коментар

